دیدار رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بستک با مدیر جهاد کشاورزی

دیدار رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بستک با مدیر جهاد کشاورزی
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بستک به همراه کارشناسان این مجموعه با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بستک با مدیر جهاد کشاورزی دیدار کرد.
به گزارش گوده نیوز، در این دیدار دو طرف درباره تقویت تعاملات و همکاریهای مشترک در حوزههای مرتبط با بخش کشاورزی و دامپزشکی گفتوگو کردند.
بلوکی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بستک در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، از تلاشها و خدمات مجموعه جهاد کشاورزی در حوزه حمایت از تولیدکنندگان و ارتقای امنیت غذایی قدردانی کرد.
در ادامه، سعدالله رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک با قدردانی از حضور رئیس و کارشناسان شبکه دامپزشکی، نقش دامپزشکی را در حفظ سلامت دام، تأمین سلامت فرآوردههای دامی و پشتیبانی از تولید در بخش دام و طیور مهم و تأثیرگذار دانست.
رحمانی بر تداوم همکاری و تعامل میان مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی در راستای ارتقای بهداشت دام، حمایت از تولید و ارائه خدمات مطلوبتر به کشاورزان و دامداران شهرستان تأکید کرد.



