ماینرهای غیرمجاز در روستاهای محمودآباد، زنگارد و حسینآباد کشف و ضبط شد

ماینرهای غیرمجاز در روستاهای محمودآباد، زنگارد و حسینآباد کشف و ضبط شد
به گزارش گوده نیوز، رئیس حوزه قضایی شهرستان بستک از کشف و ضبط ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز از منازل مسکونی در روستاهای محمودآباد، زنگارد و حسینآباد خبر داد.
سیامک ابراهیمی با اشاره به روند برخورد با استفادهکنندگان غیرمجاز از برق، تأکید کرد که استخراج رمزارز بهصورت غیرقانونی علاوه بر آسیب به شبکه توزیع برق و ایجاد نوسانات در تأمین انرژی مشترکان، موجب تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان خواهد شد. وی افزود با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت گرفته و علاوه بر جمعآوری تجهیزات، جرایم سنگین مالی و پیگرد قضایی در انتظار افراد سودجو خواهد بود.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز، موضوع را سریعاً به اداره برق، نیروی انتظامی یا دادگستری شهرستان اطلاع دهند تا از بروز خسارت به شبکه برق و حقوق عمومی جلوگیری شود.
انتهایپیام/



