دیدار رئیس و کارکنان اتاق اصناف شهرستان بستک با فرماندار به مناسبت هفته اصناف

دیدار رئیس و کارکنان اتاق اصناف شهرستان بستک با فرماندار به مناسبت هفته اصناف
به گزارش گوده نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته اصناف، دکتر محمد جلالی، فرماندار شهرستان بستک، میزبان صبور، رئیس اتاق اصناف به همراه جمعی از کارکنان مجموعه اتاق اصناف شهرستان، در دفتر کار خود بود.
در این دیدار صمیمانه دکتر جلالی با قدردانی از زحمات مجموعه اصناف در عرصه های مختلف، بر نقش محوری آنان در توسعه اقتصادی و تأمین نیازهای ضروری جامعه تأکید کرد.
فرماندار بستک با اشاره به جایگاه ویژه اصناف در ساختار اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: اصناف به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی، نقش بسزایی در تنظیم بازار و حمایت از معیشت مردم دارند و تکریم و حل مشکلات آنان یکی از اولویتهای مدیریت شهرستان است.در ادامه این نشست،صبور رئیس اتاق اصناف شهرستان ضمن تبریک این هفته به ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای صنفی و بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه اصناف پرداخت:
/انتهای پیام



