اجتماعی

تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان بستک

تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان بستک

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر بستک با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، در گراميداشت هفته جهاد كشاورزي به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهيدان و تجديد ميثاق با شهداي گرانقدر، مدير و كاركنان جهاد کشاورزي شهرستان بستک قبور مطهر شهيدان را غبار روبي، عطر افشاني و با نثار فاتحه با آرمانهاي شهدا و امام راحل تجديد ميثاق نمودند و ياد و خاطره ي اين عزيزان را گرامي داشتند .

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا