برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بستک

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بستک
به گزارش گوده نیوز، جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان به ریاست صلاح الدین رفیعی زا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، و با حضور اعضای شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مصوبات نشست پیشین شورا مورد بررسی قرار گرفت و عملکرد دستگاههای اجرایی در تحقق بندهای مصوب احصاء شد.
محور اصلی این نشست، بررسی آخرین وضعیت تصادفات درون شهری و برون شهری در سال ۱۴۰۵ و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل بود. اعضای شورا با استناد به آمار ارائه شده، به تحلیل نقاط حادثه خیز و علل وقوع سوانح رانندگی در سطح شهرستان پرداختند.
در ادامه، گزارش اداره راهداری و راه وشهرسازی در خصوص وضعیت ایمنی پروژه های در دست اجرا در سطح شهرستان ارائه شد. در این گزارش، اقدامات انجام شده و در حال انجام برای بهبود وضعیت جاده ها، اصلاح نقاط آسیب دیده و افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی تشریح گردید.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ضمن استماع گزارشها، نکته نظرات اعضا را در خصوص اولویتدبندی اقدامات عمرانی و اصلاح نقاط پرتصادف جمع بندی کرد و مقرر شد دبیرخانه شورا گزارش کامل این نشست را جهت اطلاع دستگاههای ذیربط ارسال نماید.



